tirsdag 29. mars 2011

Kvikk Lunsj lue og enda en Marius genser:)

Har strikket Kvikk Lunsj luer.
De er så raske å strikke og har slått skikkelig ann hos guttungen,
og ikke minst kompisene.
Tror nok det kommer til å være mange som går rundt med slike luer i påsken:)



Har også strikket enda en Marius-genser med lue til.
Denne var det ei jeg jobber med som ville ha.
Hun ønsket ikke noe rødt på, så den er kun strikket i hvitt og blått.



Nå klør jeg i fingrene etter å strikke noe nytt,
så i dag har jeg vært og kjøpt Regnbue-garn.
Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten jakke;)
Skal legge ut bilde når den er ferdig....hvis den blir
vellykket...hehe:)

Ha en finfin dag!


6 kommentarer:

  1. Hei!
    Du, jeg må si meg enig med sønnen din om at kvikk lunsj lua var kjempe kul! Har du noe mønster eller noe på den? Jeg er nemlig helt elendig på å strikke for "fri hånd"
    :)
    Om du kunne sendt meg en mail? :)
    Eline_t@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Ja, er den ikke kul vel?! Den er veldig enkel å strikke:) Jeg sender deg mønsteret på mail, så kan du bare "sette igang" ;) Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  3. hei...
    kvikklunsj-hua er knall tøff... Har ikkje funne noko mønster på den... Har du lyst å dela med meg? siven66@hotmail.com

    Takk :-)

    SvarSlett
  4. Klart jeg har lyst til det;) Har sendt det til deg på mail. Lykke til og god helg!

    SvarSlett
  5. hei hei, likte den marius lua veldig mye. lurte på om du hadde mønster/oppksrift til denne lua men i voksen størrelse?

    SvarSlett
  6. Hei er det mulig og få mønsteret på kvikk lunsj lua??? Den var kjempefin :)
    Add mi er l.nettum@hotmail.com
    Hvis du vil dele, så tusen takk :)

    SvarSlett