Gå til hovedinnhold

Min nevø


Kommentarer

  1. En hilsen fra Danmark. Denne var kjempetøff. Stilig bilde.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kvikk Lunsj lue og enda en Marius genser:)

Har strikket Kvikk Lunsj luer. De er så raske å strikke og har slått skikkelig ann hos guttungen, og ikke minst kompisene. Tror nok det kommer til å være mange som går rundt med slike luer i påsken:) Har også strikket enda en Marius-genser med lue til. Denne var det ei jeg jobber med som ville ha. Hun ønsket ikke noe rødt på, så den er kun strikket i hvitt og blått. Nå klør jeg i fingrene etter å strikke noe nytt, så i dag har jeg vært og kjøpt Regnbue-garn. Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten jakke;) Skal legge ut bilde når den er ferdig....hvis den blir vellykket...hehe:) Ha en finfin dag!

Hei, møt Simba !

Hei, lenge siden sist! Har ikke skrevet på en stund nå og  kan fortelle at vi har fått oss en valp:) Det er jo kjempetravelt,  så det har ikke vært så mye tid til overs, kan du si;) Før jeg skriver mer, skal dere få hilse på Simba , vår lille valp:                                          Er han ikke skjønn vel? Nå er han 14 uker. Vi fikk han når han var 8, så han har vært vår lille nurk i 6 uker nå. Rasen er toy puddel/ dverg puddel. Grunnen til at jeg skriver begge rasene,  er at vi ikke vet helt hvor stor han blir enda. Dersom han blir over 28 cm høy vil han være dverg puddel og om han blir under 28 cm blir han en toy. Blir spennende å se, men betyr egentlig ingenting for oss. Deilig er han uansett;)) Han er full av liv og veldig morsom. Han elsker å ligge i benken sammen med oss! Her er et bilde av han og sønnen min, som bare slapper av: Er ikke så enkelt å ta bilder av en helt svart hund! Har filmet han også, så kommer nok til å leg

Hvil i fred, min kjære mamma

Kjære Mamma Her er en liten hilsen til deg fra meg. Prøver å fortelle hva du betyr for meg, men det er noe som ikke kan uttrykkes, verken i ord eller bilder. Denne videoen ble vist i mammas begravelse. Hadde lyst å vise alle hvilken flott og god dame min mamma var. Klarer ikke å skrive så mye mer her nå, men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert som følelsene rundt  dette blir litt lettere å beskrive. Akkurat nå gjør det for vondt.... Min mamma vil for alltid leve i hjertet mitt og jeg savner henne noe helt forferdelig!